• مازندران، بابل، برج اصناف

اختتامیه جشنواره عکاسی اتحادیه

اختتامیه جشنواره عکاسی اتحادیه

اختتامیه جشنواره عکاسی اتحادیه

در عکاسی مسیر موفقیت می تواند طولانی و پیچیده به نظر برسد پیدا کردن جایگاهی برای خودتان در این فراخوان نیازمند سالها زحمت ، کار و تلاش است و حتی پس از آن هم موفقیت تضمین شده نیست.

فرصت های ارائه شده توسط مسابقات عکاسی می تواند همه این تلاش ها را دستخوش تغییر کند و برای عکاسان از هر سطح که امیدواند دیده بشوند و پروژه های جدیدی بگیرند، دستاورد ارزشمندی است.

مسابقات به عکاسان اجازه می دهد تا کارشان توسط اجتماع بزرگتری از مردم دیده شود که همیشه سودمند است. قرار دادن اثر خود در معرض بازدید افراد، چه از طریق مسابقات، چه از طریق بازبینی کنندگان برای فراهم کردن جامعه ی گسترده تری از مخاطبان است. شرکت در رقابت های عکاسی فرصت خوبی برای تمرکز است و عکاسی بهترین ابزار برای تعامل داشتن با مخاطبان و تقویت بیان تجربیات هر کسی است.

اگر عکس شما در جشنواره برنده نشد و حتی به بخش کاندید های نهایی هم نرسید دلیل بر اینکه شما عکاس خوبی نیستید نمی باشد. به همین خاطر اولین جشنواره عکاسی وابسته به اتحادیه خواربار شهرستان بابل نمونه بارز و روشن این ادعاست، این جشنواره سویه و هدف والایی را برای خود ترسیم نموده است و آن هم تلاش و کوشش در زمینه کسب و کار و پیشرفت آن به صورت تصویر می باشد.امید است که این حرکت مورد قبول حضرت حق و عنایت امید همه زمانها حضرت حق تعالی برسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


تصاویر

اتحادیه لبنیات
اتحادیه لبنیات
اتحادیه لبنیات
اتحادیه لبنیات
اتحادیه لبنیات
اتحادیه لبنیات

تگ های اخیر