• مازندران، بابل، برج اصناف

معرفی جناب آقای محمد جواهری پیشکسوت بازار

معرفی جناب آقای محمد جواهری پیشکسوت بازار

معرفی جناب آقای محمد جواهری پیشکسوت بازار

آقای محمد جواهری متولد ۱۳۲۹ محله چهارشنبه پیش بابل، تحصیلات مهندسی کشاورزی و دارای دو فرزند دختر می باشد. ایشان از سن نوجوانی (نه سالگی) نزد پدر محرومشان که در ورودی محله پنجشنبه بازار قنادی داشتند( هنوز هم دایر است) مشغول به کار بودند.تا سال ۱۳۵۶ بعداز فارغ التحصیلی از دانشگاه در شیرینی فروشی پدرشان کار می کردند.

در نیمه دوم سال ۱۳۵۷ مغازه سوپر مارکت که در آن زمان جزو اولین سوپرمارکت به سبک جدید در بابل بود در انتهای خیابان گلشن راه اندازی کردند و از آن تاریخ تا کنون نزدیک به ۴۶ سال به این شغل مشغول هستند. خودشان عنوان می کنند با مشکلات فراوان آن هم بعد از پیروزی انقلاب توانستم از هفت خان بگذرم و مجوز سوپر مارکت را بگیرم.

ایشان در ادامه افزودند: برای سهولت خرید مردم انواع مایحتاج عمومی ، انواع لوازم خانگی ، لوازم یدکی اتومبیل مثل لنت چرخ پیکان و روغن ترمز و بقولی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در سوپر مارکت موجود بود. اعتقاد دارم که رضایت مشتری و خدمات رسانی به همشهریان حرف اول را می زند و باید با مردم صادق بود این دیدگاه بنده از ابتدا بازگشایی مغازه تا به حال ادامه دارد.

وی گفت: بعضی از مشتریان قدیمی ام عنوان می کنند وقتی به مغازه شما می آیم یاد چهل سال پیش می افتیم چون دکور مغازه را دست نزدم و به همان شکل قدیم است.

آقای جواهری در ادامه فعالیت کاری خودشان در سال ۱۳۷۱ در ساختمان جعفریان ( روبروی سوپر جواهری) ابتدا قصد بازگشایی نان باگت را داشتند اما به دلایلی پیتزاگیت و غذاهای فست فود را بازگشایی کردند و تا کنون این شغل را ادامه داده اند. آقای محمد جواهری در سوپرمارکت ، پیتزاگیت ، و رستوران شوکا بابلسر(به عنوان شریک) نزدیک به ۶۰ پرسنل دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


تصاویر

اتحادیه لبنیات
اتحادیه لبنیات
اتحادیه لبنیات
اتحادیه لبنیات
اتحادیه لبنیات
اتحادیه لبنیات

تگ های اخیر